2012. december 19., szerda

Köszönöm szépen.

Hogy a Children Of Bodom fanfices blogomon máris, a nyitás utáni hetedik napon már megy a fikázódás. Aki megnézi a chatet, az tudja, miről beszélek. Valaki Shadow, az én, és még két lány nevében írt a chatbe, eléggé, hát, hogy is mondjam, trágár stílusban. Ami azért rosszul esett, mert én sosem írnék sehova sem olyan szavakat, főleg nem a blogomra. Mert azt a blogot úgymond híressé akartam tenni, a történetet jól meg akartam írni.
De most dönöttem: ha még egyszer, lesz ilyen, akkor a blogot csak meghívóval lehet megnyitni.
Sajnálom, hogy idáig fajultak a dolgok. Nem tehetek róla, hülye voltam, hogy megnyitottam azt a blogot.
Ez most eléggé felhúzott, később talán tiszta fejjel tudok gondolkodni.
De szerencsére aki, vagy akik írkáltak, NEM ÉRTÉK EL A KÍVÁNT EREDMÉNYT, úgyhogy, ez most tartja bennem a lelket, rendesen :)

Még eldöntöm, mi lesz. De szerintem folytatom, ha máshol nem is, füzetben :)

Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose