2012. december 11., kedd

Ez van...

Tudom, hosszú ideje nem jelentkeztem.
Ennek több oka is volt: 1, egy nagyon közeli barátom meghalt,  2, el romlott a gépem,  3, ihletem egy szál se, már hónapok óta,  4, sokat kellene tanulni,  5, olyan szomorú és lusta vagyok, mint a föld.

Úgyhogy, mostanában, ne számítsatok tőlem sok mindenre.

Viszont, úgy döntöttem, indítok egy másik blogot. Jogos a kérdés, hogy hogy van az, hogy az eddigiekhez nem írok, új blog meg lesz?? Azért döntöttem így, mert az egy fanfic lenne, egy kedvenc bandámról. Nem azt mondom, hogy jó, de legalább le kötöm magam valamivel.

Mint mondtam, ez egy fanfic lesz. Méghozzá egy, Children Of Bodom - fanfic. Ha nem ismeritek a bandát, nem baj.  Ezután, fogalmam sincs, hogy milyen gyakran lesznek a részek, és, hogy milyen hosszú részek lesznek, mert, füzetbe még csak három és fél fejezet van meg, ami kb. 20 - 21 oldalnak felel meg.


Nem mondom, hogy most csinálom meg a blogot, de neki akarok állni. Mert aki eddig olvasta, hát... kaptam hideget-meleget. Itthon inkább hideget, máshol meg inkább meleget.


Szóval, gondoljatok rám, hogy éppen firkálok, és, próbálok alkotni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose