2015. július 1., szerda

H.O.P.E.

Sziasztok!
Ma egy érdekes dologra bukkantam Weheartit.com-on.
Van egy tetoválásom, amiben szerepel a H.O.P.E. rövidítés, ami magyarul Remény-t jelent, de ha teljesen ki van írva: Hold On, Pain Ends, ezt pedig már annyit tesz: Tarts ki, a fájdalom elmúlik.
Gondoltam, rákeresek erre, szerettem volna kirakni a facebookomra, mert nekem ez a rövidítés egy időben minden napos volt, mindenhová ezt írtam, meg ilyesmik, és sokat segített. Hátha találok valami jó képet, nem csak azt ami eddig is megvan.
Szóval rákerestem, és bár 21 oldalnyi találatot kihozott, nem ez a lényeg, hanem az alábbi képen látható kis kék részen lévő szöveg. Tetszik, hogy az oldal készítői még gondolnak erre is, ez egy nagyon jó dolog.

vagyis: Ha te vagy valaki, akit ismersz érzelmi válságban van vagy étkezési zavarban szenved, önpusztító vagy öngyilkossági gondolatai vannak, tudjatok róla, hogy van segítség.
Ha többet meg akarsz tudni a bizalmasan kezelt tanácsadással vagy az ebben segítséget nyújtó szolgáltatások listájával kapcsolatban, kérjük kattints: http://weheartit.com/help/prevention-resources.


Ti is figyeljetek egymásra, mert sajnos bár jó ez a kiírás, sokakat nem fog meg, ennyi nem elég ara, hogy bárkit is rávegyen a segítség kérésre.A kezdeményezés jó, de semmi sem pótolja azt, hogy figyelünk egymásra, és időben észrevesszük a gyanús jeleket, illetve, megpróbálunk segíteni annak aki bajban van.

Figyeljünk egymásra!

Darkness

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose