2014. december 5., péntek

öltözékek

Sziasztok!
Ne kérdezzétek, miért teszem, de szeretném megmutatni, miben voltam 28.-án. :)
Ekkor volt ugyanis a szalagavató, és tizenkettedikesek lévén, mi voltunk a szervező osztály, illetve, mi kísértük be a végzősöket. Ehhez szokás az ünneplő, a bálra pedig, aki amit akar. Anyuval előző este kipróbáltuk, milyen haj illene, mivel a vasalásról le  kellett mondanom, az nem használ nálam, a göndörítésre pedig, semmi szükségem, szerencsére "gyári" adottság nálam a hullámos haj. :)

De helyettem inkább beszéljenek a színekben kicsit átszerkesztett képek. Azért tettem rájuk egy szépiás hatást, hogy valami szép is legyen rajtuk :D :D

Anyu készítette, szerintem szép. Legalábbis nem átlagos, kisimított vagy begöndörített haj volt. :)

a bálon ebben voltam. Sokan szoknyában mentek, de én olyanokat nem nagyon hordok, így maradt ez. :)

Egész jó kép lett, ahhoz képest, hogy rólam készült. :D A háttérben azért ott van a Guns N' Roses, Avenged Sevenfold, és Children Of Bodom poszter. :)

Iskolai sál, mely félórányi rendezgetés után sem képes normálisan kinézni. :D
Sajnos magán az ünnepségen készült képem nincs, mert anyu nem volt ott, és eszembe se jutott hogy szóljak valakinek, fényképezzen le. De mindegy, jövőre lesz majd kép. :)


A végzősöknek ezt énekeltük :)


~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose