2014. december 5., péntek

életképek :)


Biológia fakultációra feladat volt az aszalás. Ez sikerült jól, enni ehető volt. Ráadásul, életemben először csináltam ilyet. Tetszik, így biztosan megpróbálom még pár másik gyümölccsel. :)
Egy közeli városban, Tamásiban, egy üzlet előtt láttam...

...aztán ahogy mögé értem, megláttam, nem szabad etetni. Hát.... :)
Az első goth stílusú nyakláncom. Anyutól kaptam. :)


egy cecaa :D :D
Első állatábrázolás, ami sikerült is valahogy. :)

Régen ilyeneket olvastam. Eléggé furcsa élmény volt ezt a kupacot a napokban előszedni, és megnézni. Lehet, pár év múlva így leszek a mostani kedvelt újságjaimmal? Ki tudja...

Gyönyörű színűek... :)

És a cseppek csak még szebbekké teszik...

Ez a rózsaszínes piros, hm, imádom. :)

No, ezért jó reggel kimenni a kertbe! :)

Sminktükör :)


~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose