2014. november 20., csütörtök

a negyedik rajzfüzet :)


Augusztusban volt egy éve, hogy elkezdtem rajzolgatni. Egyre bonyolultabb mintákat próbálgatok, több-kevesebb sikerrel.
A napokban kezdtem meg a negyedik rajzfüzetemet, kicsit vázlat szerű rajzokkal kezdtem, aztán a többi már remélhetőleg jobb lesz. :)

peace. :)
Lucifer (nem saját ötlet!)
egy kis kastély... :)
agymenés :D
népszerű minta, kicsit átalakítgatva a saját ízlésem szerint.
angyal akart lenni :D
Farkaslány főszereplője, Emma
eléggé anime stílusú lett szegény, nem éppen így akartam...

másik anime stílusú szereplőm, szintén a Farkaslány történetemből
Alexander

És íme még néhány rajz, amik a régebbi füzetbe kerültek






Mai kis tollas gyorsrajz, körülbelül húsz perc alatt készült el egy írólapra :D




Ismét kezdem megszeretni a rajzolást, egy kicsi leegyszerűsítem a stílust, és maradok a fekete-fehérnél, amit imádok. :)

Rajz fakultáción, kapunk rajzos feladatokat, most éppen a csendélet van.

fakton készült
ez pedig már itthon. :)

Kicsit kevés mostanában az időm, de igyekszem írni is, ismét megírtam másfél fejezetet a Seize The Day!-hez, és ha leküzdöm a lustaságomat akkor begépelem a Farkasszív új fejezetét is. :)

~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose