2013. szeptember 6., péntek

fuck you asshole.

 fel sikerült tennem a Hate me! blogomra az eddig facebookra felkerült fejezeteket.  :) Számítok pár véleményre, de nem sokra... :)

olyan hülye vagyok, hogy még valamikor ebben a hónapban el kell mennem a helyi, nevezzük Zombieland-nek, könyvtárba, mert elvállaltam önkéntesként. beosztottak mellém valami idióta önkormáyzatis emberkét, akit el akartam kerülni... de nem baj, nem lesz itt Zombieland Kingdom, ha én ott maradok, már pedig most szándékomban áll... :)

Sokan kritizálják az Avenged Sevenfold új alkotását, a Hail To The Kint-et, csak, mert mertek váltani... Szerintem meg úgy tökéletes, ahogy van. :) Aki nem szereti, az nem ember. Szerintem legalábbis.

Íme a mestermű:



most valahogy egészen boldog vagyok. Remélem, mindenki így van ezzel, és nem csak én vagyok ilyen hülye. :)

legyetek rosszak! :)

Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose