2013. július 13., szombat

felpörögve

ismét itt vagyok :)

Ma volt motoros találkozó, vagyis ilyen izé, amiről mindig azt hittem, hogy rocker-buli... Hát tévedtem. Kilenc motor volt itt, ami normálisan nézett ki, a többi meg, csak olyan sport motor, meg quad volt...

Shadow és egy közös barátunk átjött, hogy majd mulatunk egyet... Hát, a mulatásból fényképezkedés és álmodozás lett. A részemről legalábbis.

Amikor ide értek, kimentünk a nagy motoros cucc helyszínéhez, de még csak egy rockert láttunk, így kimentünk a közeli tóhoz, ahol fényképezés vette kezdetét.  Jó néhány kép után, vissza kellett mennünk, mert a bátyám, hívjuk Dan - nek, hozta az íját, meg két vesszőt (öreg hiba.) hogy mennyire tudom kihúzni a cuccot. Kis bénázás után már sikerült ellőnöm a vesszőt, és néhány percnyi bénázás után szét is törött az első vessző, ami után a másodikat vettük kezelésbe. Az pár perccel tovább húzta, de csak azért, mert tartottunk egy kis pihenőt. :) Végül azt is belelőttem az acél céltáblába, és miután kirángattam, kiderült, hogy félig el is törtem, Dan pedig megadta a kegyelemdöfést annak a szerencsétlen fadarabnak...
Később még visszamentünk a híres nevezetes tóhoz, de már nem nagyon tudtunk mit csinálni, nem is csoda, Zombieland-ben, nem sok ember van, aki meg van, az is mind elég furcsa, akik engem néznek furcsának... :D
A tervezett délután 7 helyett, 4-kor, Shadow-ék már mentek is haza, ahogy én is...


De nagyon jó volt ez a mai nap, remélem, lesz ég több is, ami nem ér ilyen hamar véget. :)

M;g hallotok r=lam >(

Minden j=t >(

Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose