2015. október 23., péntek

Dreaming...

Sziasztok!
Ne tudom, mondtam-e már, van egy viszonylag új blogom, ahová sokkal gyakrabban teszek fel bejegyzéseket, mint ide. És persze több témában is.
A főbb ok, hogy jó volt egy blogot indítani, az az volt, hogy tiszta lappal akartam kezdeni, mivel itt már megvoltak az olvasók, akik valami miatt feliratkoztak annak idején ide, és ha legközelebb már nem hozok olyan témát, akkor az milyen már, hogy megváltoztatom a blog arculatát... Továbbá mikor ezt a blogot elindítottam, az volt a célom, hogy a többi blogomon futó írásokról írjak, de ez annyira félresiklott, hogy azt sosem gondoltam volna.

Szóval a Dreaming the crow black dream blogom témái a következőek:

 Könyvek, amiknek a borítója egyszerűen gyönyörű  - ezt gondolom nem kell magyarázom. :) Ehhez 50 bejegyzést terveztem, de ki tudja, mi lesz még ebből.

 Könyves vélemény, könyvkritika - általam kedvelt, érdekes könyvekről.
 Eddigiek:


 Rövid írásaim, novelláim.

 Képcsokor bejegyzések:
Különleges hangulatú helyek és épületek
Goth ékszerek
Medieval
Kisszékely (ezeket a képeket én készítettem, szóval egy kis bepillantás abba, miket is szoktam fényképezni (: )
Ősz

Zenék: Zenék hangulatok és évszakok szerint

Továbbá lesz még interjú, méghozzá a napokban, ezzel is egy új bejegyzéssorozatot nyitok majd meg. :)

Ha felkeltette az érdeklődéseteket, nyugodtan nézzetek be, és hagyjatok nyomot magatok után. :)

Arról, hogy ezzel a bloggal mi lesz, még nem tudom. Eléggé kötetlen témákban hoztam bejegyzéseket, nem is tudnám behatárolni, milyen ez a blog :D meg nem is nagyon tudom, hová folytassam már tovább, vagy, hogy miről írhatnék. Szóval most egy ideig biztosan pihenőn lesz ez az oldal, aztán meg majd úgyis eldől, mi lesz ebből. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose