2012. október 21., vasárnap

Csúszás

Már megint, túlvállaltam magam: Írnom kéne két történetet, begépelni és kijavítani három sztorit, emellett a blogokat is figyelemmel kéne tartani, meg mindent, a suliról, nem is beszélve...

Úgy terveztem, hogy ebben a hónapban minimum három frisset hozok a Ghost - ra, most már a hónap több, mint fele elmúlt, és még mindig, csak egy fejezetet sikerült kitennem. Igaz, ez a most készülő fejezet hosszabb lesz mint az eddigi, de most mikor újraolvastam a történetet, rájöttem, hogy nagyon sok hiba van benne, és most javítgatom, meg persze tanulok is, mert elég gyakran írunk...

Nem akarom a sulira fogni, de most túl sok mindenbe fogtam bele, túlvállaltam magam. És kudarcot vallottam.

Megpróbálok minden blogra még ebben a hónapban új bejegyzést hozni, de nem hiszem, hogy sikerül.
Nagyon sajnálom!

Egyik blogomat sem fogom szünetre küldeni!!

Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose