2012. szeptember 3., hétfő

Back to school

Hát igen, eljött ez a nap is, amit sokak vártak (Köztük én is :P) , és sokan nem.

Most nem arról akarok írni, hogy így tanuljatok, vagy úgy, hanem arról, hogy mi történt.

Ami nem volt meglepetés, legalábbis nekem, az az új terem mérete volt. Ugyanis szerintem az egész iskolában, talán a legkisebb termet kaptuk meg!! És ha jól tudom, huszonhárman vagyunk. Szóval, a terem nem valami túl nagy, de azért le lehet benne férni :D

Megkaptuk a könyveket, elmondták a szabályokat, változásokat, stb... Végül, megtudtuk, kik fognak tanítani minket. Hát, mikor megmondták a nyelvtanárokat, majdnem megőrültem: A kedvenc angoltanárnőmet kaptuk vissza, akitől elbúcsúztunk nyolcadik, és kilencedik végén, mivel mindenki arra számított, hogy jövőre már más fog tanítani minket. Emellett a német tanárnő is eléggé szimpatikus volt, bár kissé halk szavú, de ez majd biztosan változni fog :D

De azért jó volt találkozni az osztálytársakkal, haverokkal. :) És, végre lesz valami rendszeresség: a mindennapi hat óra, amit, már most, szenvedélyesen utálok :D

Végül hazafelé majd' kiszakadt a vállam a táska súlyától, de azért az első napot, örömmel jelenthetem, hogy TÚLÉLTEM!! :)

Remélem, Nektek is ilyen jól telt az első napotok :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose