2012. augusztus 20., hétfő

Változtatások

Mint láthatjátok, az egész blogot megváltoztattam, mivel elértem az ötszáz látogatót :D
Lehet, hogy csak ugyanazok az emberek nézik a blogot, de nem baj, én ennek nagyon örülök, mert ez nagyon szép szám :)

Lehet, hogy még bővítem ezzel - azzal az oldalt, de nem biztos, ha még változtatok, akkor is, legkorábban egy hét múlva állok neki, amíg kitalálom, hogy pontosan mi is legyen. :)

Ami a blog mostani kinézetét illeti: Azért lett a három fő szín a kék, a fekete, és a fehér, mert nagy kedvenceim. Gondolkodtam még a lilán is, és a piroson is, de úgy döntöttem, hogy végül ez lesz, mert ezt a találtam a leginkább ide illőnek.

Alsynia versenyén a kilencedik helyezettek lettünk, aminek nagyon örülök, és köszönök, köszönünk minden egyes szavazatot :)

A Guns - fanficen fent van a második fejezet, légyszi, olvassátok el, és írjatok hozzá véleményt :D

Szóval, olvasásra, és véleményezésre bíztatok mindenkit :)


Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose