2012. július 26., csütörtök

Guns N' Roses - fanfiction

Ahogy azt már időtlen idők óta ígértük Shadow - val, elkezdtünk kitenni blogra a Guns N' Roses - os fanfictiont. :)

Nagyon szeretném / szeretnénk, ha jönnének a vélemények, és persze a kritikák is, hogy tudjuk, hogy valaki olvassa az irományunkat, és, hogy kíváncsi rá. :)

A blogot ITT találjátok : www.gnrfanfiction.blogspot.hu

Szóval légyszi, nézz be, olvasgass, és írj véleményt!! :)
Köszi! :)

Ja, Guns: a hónap elején lett egy éve, hogy hallgatom őket :) SHADOW - nak köszönhetően ismertem meg őket, pontosabban, tudtam meg a nevüket.
Valamikor régen hallottam a rádióban a három leghíresebb (Sweet Child O' Mine, November Rain, Knocking oOn A Heaven's Door) számukat, és már akkor is megfogtak :) Aztán Shadow - nál hallottam a November -Rain - t, és megkérdeztem, mi a nevük. :) Innen kezdődött a Guns - mániám :)

Shadow, köszönöm azt a kicsit több, mint egy évet :) :) És, hogy mindig kiállsz mellettem :)


Szóval, nézzetek be, írjatok :)
Köszönettel: Beth

2 megjegyzés:

  1. Hey!

    Hát az biztos, hogy én nézni fogom az oldalt. Na ez aztán hülyén hangzott, de sebaj :D.

    Azt az egy évet, pedig nagyon szívesen és hát én is tartozom, neked köszönettel. :)
    A zenével, pedig nem vagy egyedül. :)

    Shadow

    VálaszTörlés
  2. Hello!! :)

    Én is nézegetni fogom, más talán nem is, de nem baj :D

    Nagyon jó volt az az egy év, ha így folytatjuk, még minimum negyven ilyen évben lesz részünk, nem gondolod?? :D

    Tudom én azt :D

    Beth

    VálaszTörlés

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose